Saturday, August 6, 2011

:: MACAROON MACAROON ::

Muka Surat 129
Assalamualaikum.
Huuu nak tanya sedap ke macaroon ?
I ada tengok dalam google,
memang menarik and tersangat la cantik
banyak warna warni macam pelangi.
Tak gitu ? ^_^
Eh terliuh ke ?
Cover sikit, tak manis ah duduk depan laptop
sambil tenganga tengok macaroon. 
Muehehe ~

Baru baru ni, ramai orang duk cerita pasal macaroon
nampaknya ramai dah berkenan
terus i oder 5biji perisa coklat and 5biji perisa mint
katanya hari Rabu ini dia akan hantar dekat rumah i
Tak lupa juga i ada pesan kurangkan manis
sebab nak bagi semua family rasa
kalau diorang suka boleh la i oder lagi
untuk birthday adik i bulan depan.
Teringin juga nak rasa perisa coklat dengan mint
Hari itu member i ada bagi sebiji kaler purple
ternyata memang memangg manis sangat ah
yang berkrim tuh manis gila
tak tahu perisa apa.

Hurmmm ~
Dengar kata kalau beli dekat kedai, sebiji RM2,
betul ke ?
I sendiri pun tak tahu,
tak pernah nampak kedai macaroon.
Kalau pernah nampak tak la i tanya. ;p

Kesimpulannya, tak sabar nak tunggu hari Rabu ni. 
wink wink ^_^

2 comments:

nizamsani said...

teringin nak makan juga. tapi bila ramai orang kata manis. tak jadi. tak suka manis. hehe.

Cik Ina said...

Haha !
I pun sama tak berapa suka manis sangat,
tapi kalau nak oder boleh pesan kurangkan manis. Tak gitu :)