Tuesday, August 23, 2011

:: AKHIRNYA DAPAT MAKAN MACAROON ::

Muka Surat 140
Lokasi : Kedai whisk, Empire Subang
Yeepppiiiiiiiii~
Ini la i nak makan selama ni

Finally, on 20 Ogos dapat juga merasa macaroon
Dah lama mengidam,  ^_^
tapi perisa coklat and mint tak dapat rasa lagi.

Haaa i tak kisah, janji dapat  makan macaroon sendiri,
antara semua perisa i makan, yang paling sedap perisa coffee
puas dapat makan 5 biji walaupun tak dapat rasa coklat and mint

Thank you kakmai ~  (klik sini)

Orang cakap kat Malaysia susah nak dapat macaroon (memang pun)
Pendek kata macaroon ni adalah pemanis mulut :)

8 comments:

FyzaLovato said...

bestttnye..kite pon da lame nak makan..tp xterbeli beli lagi. ;')

Cik Ina said...

Hehe, mesti dah lama nak mengidam kan ?
Susah nak cari tapi kalau order senang sikit kot ^_^

FyzaLovato said...

yeke? awak beli ni kat mane?

ade2mama said...

ngidam macaroon la aku xnh mkn pown lgy

Cik Ina said...

FyzaLovato @

Hehe. akk i yang belikan, kat Empire Subang. Tahu ka ? Jauh kalau i nak beli sebab duk kat putrajaya. ^__^

Cik Ina said...

ade2mama @

Kalau mengidam cepat cepat la makan nanti macaron tak jual dah. ehehe

ade2mama said...

kt mne ade jual???
aku xpnh mkn pown:(

http://ade2mama.blogspot.com/2011/07/biskut-rayo.html

Cik Ina said...

ade2mama @

Rasanya kat KL ada bnyak jual tapi kena cari, mesti jumpa punya hehe ^_^