Tuesday, January 4, 2011

:: JALAN-JALAN DI KELAB TASIK PUTRAJAYA ::

Muka Surat 31

Menikmati Keindahan Tasik Putrajaya

Akhirnye hasrat sudah sampai.
Sebenarnya dah lame abang ajak nak ke sana 
tapi selalu tak jadi,
disebabkan keadaan cuaca  yg tk mengizinkan 
walaupun tak jauh dari rumah i.
Nampaknye abang memang suke tengok pemandangan yg menarik ke situ.
Lagi pun tasik yg luas menenangkan fikiran =)

Lepas solat Asar terus bertolak ke sana.
Sampai ke situ cuaca mendung sekali 
sambil ambil gambaq 
^_^


Diseberang tasik nampak Masjid Putrajaya tersergam indah.
Di tepinya bangunan Perdana Putra yg menempatkan JPM.
Kedua-dua bangunan nampak cukup cantik.
Di belakang tuh boleh nampak Masjid Putrajaya. 
Time ni lepak sampai pukul 6.15 petang.
Abang macam tak puas lagi jalan-jalan ke situ . 
Ha.ha 
Lainkali kite boleh pergi lagi kan ?
Lagi pun tak lame lagi abang pindah duduk kat sini kan ?

Alangkah seronok 
kalau kite bawa makayah dengan makabah kite =D

Setenang Air Tasik Putrajaya



Petang-petang ni ramai orang berbasikal, berjoging, ade jugak kumpulan pakcik dan makcik. Ade banyak aktiviti termasuklah kemudahan berkayak, kolam renang, gym dan restoran.


6 comments:

MieraNeep said...

ina comey~~~adik ncem...hehehehe....bila nk bw akk g tasik ni...huhu

Cik Ina said...

Jom. Jom
Nanti kalau akak mai kat putrajaya ina bawak akak pi tasik ;)

MieraNeep said...

ok2...cun~~kita brgmbr plak k,... =)

Cik Ina said...

Ahaks
Orait !
Kite snap gambaq banyak-banyak taw
Sampai beribu-ribu ea
Ekekeke ! ;))

abg said...

tgh bgambaq kat pokok tiba2 kerengga dtg hehehe

Cik Ina said...

Waahhh !
Tak sangka abg masih ingat lagi.
Naseb baek tk kena geget dengan kerengga.
Ahaks ! ^_^