Wednesday, July 6, 2011

:: SINGGAH DI TASIK PULLMAN,PUTRAJAYA ::

Muka Surat 113
Assalamualaikum
Mesti ramai dah pergi ke tasik pullman.
kawasan ni memang cantik
sebab ada tasik, batu batu dan nampak pantai buatan.


Ni buat kali kedua 
i singgah di tasik pullman walaupun i duduk kat putrajaya.
Tanpa encik Abang, memang i jarang keluar jalan jalan.
^_^
Kalau siapa siapa yang suka berphotoshoot
memang sesuai dekat situ.
banyak sudut sudut menarik
rumput hijau,pantai,pokok kelapa,tasik dan macam macam lagi

Masa kami baru sampai, ramai juga pengantin ambil gambar dekat situ.
cina pun ada juga.
Dalam 10saat i ada berangan kejap
satu hari nanti i pun nak ambil gambar macam pengantin tu.
So sweettttt ! 
Tak sabar nak kahwin. 
MUAHAHA

Banyak juga gambar yang comel diambil oleh cendawanpink
Dia memang ada profesional kalau ambil gambar kami.
HAHA


 tasik pullman
 
 

Sambil tunggu matahari terbenam. Cantik kan ^__^

Ini la cendawanpink 
Lepas tangkap gambar terus singgah minum kejap ^__^
Banyak gambar cantik kan ? Hehe

11 comments:

cendawanpink said...

hahaa..klakar kn mse amek gamba ni..:D gelak je..

Cik Ina said...

Haha !
Tawu takpe.
Seronok kan ?
Nanti nak ambil gambar lain pula ea.
;)

iliwoot said...

Amboi gatai! :D

Cik Ina said...

Saja saja posing kat pullman.
^_^

abg said...

nic pic,kita tgk apa tuu syg.matahari terbenam ka hahaha

abg said...

luv kita senget plk kn hahaha

Cik Ina said...

Hek3.
Senget sikit ja.
Tapi tak berapa nampak senget. ;)

Nanti kita pergi lagi ea
Tak puas la hari tuh.

cikcahya said...

sweet ye cik ina dgn ehem2. jelas arhh. kena cari bf cepat. haha :)

Cik Ina said...

Hek3.
Satu hari nanti cikcahya dapat ketemu dengan lelaki yang baik ;)

abg said...

sygku...maapkn abg andainya buat dirimu terasa xpnh terlintas di ati untuk menyakiti hatimu wahai sygku...abg nak syg tawu bahwa hidup ini xlengkap tanpa kehadiran mu....ikhklas dr hati abg yg sgt2 merinduimu setiap saat dan waktu....i luv u 4ever mmmuuuuuuaaaah........

Cik Ina said...

Ayat abg buat syg terharu sangat.
Terima kasih abg.
Syg nak abg tahu yang abg adalah lelaki terakhir dlm hidup syg.
Luv u too so much !