Friday, May 6, 2011

:: KAMI ASYIK GADUH ::

Muka Surat 85
Hari ini i rasa sedih.
Walaupun dah lebih 2 tahun
tapi bila mesej mesti gaduh ja.
Kenapa sms pun gaduh.
Asyik-asyik gaduh, 
PENAT !  ;(

Semalam i kecewa dengan mesej dia.
Memang terasa sangat. 
Seumur hidup i, tak pernah orang kata macam tu dekat i.
Tak sangka pula dia orang pertama kata macam tu.
Memang sakit hati.
I tanya dia tapi dia ingat i suka jenis macam tu. ;(

Walaupun masih sayang
tapi asyik gaduh
sampai i duduk terpikir pikir 
adakah kami ada jodoh ?
Huuu ~

Dah banyak kali kami berusaha 
demi menjaga hubungan kami sepanjang bersama.
Kadang kadang kami berdua sama sama ego. 
Walaupun dah banyak kali kami berjanji 
akan bertolak ansur tapi tetap ego juga.

Ape yang harus i buat ??? ;(
I ingat lebih baik diamkan diri untuk beberapa waktu,
nak bagi masa diri sendiri and dia untuk bertenang.


Kalau salah seorang lembut
memang tak ada masalah dalam hubungan.
Ni kalau sama sama keras, memang ego.

Tak tahu kenapa hari ini i boleh luahkan perasaan dekat sini.
Tak tahu nak mengadu selain dia.

9 comments:

Noh Kodiang said...

relaks2...selesaikan masalah bersama. kalau si dia tak mampu berubah, carilah pengganti yg lebih baik...usaha n tawakal k...kalo rasa tak cukup buat semayang istikharah...insyaAllah berkesan..

Cik Ina said...

Terima kasih atas beri nasihat.
Saye akan cube buat yg terbaik.

♥Ann♥ said...

Sabar dear.Ikut nasihat Noh tu.Istighfar dan tawakkal.Memang masa gaduh sedih sangat.Mungkin belum serasi.Kalau rasa tak boleh juga,baik berundur.

Cik Ina said...

Terima kasih atas beri dorongan.
Hari-hari saye selalu doa. :(

mariatul_m0hamadiah said...

sabar yea.. semua tuh dugaan. ci ikna, setiap dugaan lepas ni mesti diakhiri dengan kebahagiaan.. makcik doakan cik ina bahagia/..:)

艾米拉 said...

laa...nape ina sdey2...xmo sdey2... ;(

Cik Ina said...

Makcik~
Betoi kate² makcik,terima kasih coz sudi doakan kebahagiaan cik ina.
Sayang makcik ketat². :)

KakMiera~
Bab gaduh memang penat !
Kalau boleh,tak nak gaduh².
Miss you kak :)

abg said...

maapkn abg andai abg wat syg terluka dan terasa ea...bukan niat datie abg nak lukakn atie syg

Cik Ina said...

Kantoii !
Hek3.

Takpe laa.
Lagi pun abg dah janji tk buat macam tuh lagi kan ?